Toiminta huoltotapauksessa

Yksinkertaista, luotettavaa, läpinäkyvää!

Einhell-laitteesi tai Power X-Change -akkusi, jonka olet rekisteröinyt takuun pidentämiseksi, temppuilee ja aiheuttaa ongelmia? Käyttämällä palveluamme voit lähettää laitteesi tai akkusi kätevästi meille, ja me hoidamme loput.

Näin se toimii – sinun tehtäväsi

  1. Tarkista, onko Einhell-tuotteesi takuu vielä voimassa. Kirjaudu tätä varten Einhell-käyttäjätilillesi ja lataa vastaava todistus Einhell-laitteellesi tai Power X-Change -akullesi valikkokohdasta Takuun pidennys. Vaihtoehtoisesti löydät takuutodistuksen vahvistussähköpostista, jonka lähetimme sinulle takuun pidentämisen yhteydessä. Takuun enimmäiskesto on ilmoitettu todistuksessa.
  2. Tulosta takuutodistus ja anna tiedot viasta. Suosittelemme, että otat lopuksi täytetystä takuutodistuksesta kopion, joka jää sinulle.
  3. Laita täytetty takuutodistus tuotelaatikkoon ja pakkaa kaikki asianmukaisesti. 
  4. Ennen tuotteen lähettämistä ole yhteydessä huoltoomme puhelimitse tai sähköpostitse saadaksesi tarkemmat lähetystiedot ja sopimusnumerot. Tarvittaessa teemme kuljetustilauksen isommille yli 25 kg painaville tuotteille.

Jatkokäsittely – tarjoamamme palvelut

Kun olemme vastaanottaneet pakettisi, teemme teknisen tarkastuksen ja päätämme, korjataanko laitteesi tai akkusi vai vaihdetaanko se samanarvoiseen korvaavaan tuotteeseen. Työntekijämme käsittelevät palvelutapauksesi mahdollisimman nopeasti, jotta pääset taas pian toteuttamaan projekteja Einhell-laitteellasi.

Onko sinulla kysyttävää?

Kaikissa Einhell-tuotteisiin liittyvissä huoltokysymyksissä tai teknisissä ongelmissa ota yhteyttä palvelunumeroomme.

+358 9 7479 0560

Maanantaista perjantaihin
klo 8.00–15.45

huolto@einhell.com